Trött

snabb genomgång om vad som hänt i helgen då.
fredag: Ingenting. Filmkvällen sket sig så...
Lördag: Fest hos Hanniponk. Jag lyckades supa mig full sam fan. Roligt var det värkligen, men jag känner faktiskt att jag hellre har en lugn filmkväll eller drar och badar än att sitter hos någon dricker.
Var med Mattias och åkte inlines också, kom hem från en av mina runder när han hade skrivit på msn och frågat ifall vi skulle ut och åka lite. Vi åkte till Barber och cpade lite. Bestämde att vi skulle åka ut och prova få upp förtältet till husvagnen och det var en jävla tur att vi gjorde det, annars hade vi inte märkt att det stank som in i helvete och att plasten på det var helt brunt. Får vi bara bort lukten så går det ju att använda.
Söndag: Käkat pizza.

Någonting alla dessa dagar har gemensamt är att jag har varit så brutalt trött.. Jag har sovit nästan oavbrutet... fredags sov jag från när jag kom hem ifrån skolan till 8, då kollade jag på film och somna vid 10. lördag sov jag dock inget på, men jag var trött. På söndagen sov jag mellan 4 och 9 och jag är påväg att somna nu igen vid 12. Jag förstår värkligen inte varför jag kan vara så här trött.. Jag är värkligen helt död.. Ett mysterium.

Kollat runt lite på några band jag vill se någon gång i livet. Kollade upp Knorkator lite. Det visade sig att de hade varit med i tyska ESC. Tycker de borde vunnit isf, Knorkator har ju värkligen extas låter och de har riktigt stört bra röster! Det är en av de anledningar jag inte gillar att kolla på ESC, det är aldrig rätt låt som vinner...

Nu ska jag lägga mig och sova, så jag kan vara vaken för att skolka imorgon.

// wolfy out

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback