hmm.. ska skriva något igen då xD

Bara för att Jenny tyckte jag skrev lite här så får la jag göra det då xD

Vad har hänt det senaste för mig då? :o hmm Jag skrev ett argt inlägg när jag blev lite deprimerad över att jag inte kommit in på ågon högskola i andra urvalet. Men det inlägget försvann när det skulle publiceras. Fast det är fakteiskt av den anledningen jag skapade en blogg också. Bara kunna få skriva av alla dålig skit som man känner. Jag själv mår bättre att jag fått ut det i bloggen.
Men tillslut kom jag ju in på en högskola en som jag inte äns sökt innan några veckor efter andra urvalet xD Kom in på Utväcklingsingenjär: Elektronik data. Jag vet ingenting om vad det egentligen är eller vad jag kan jobba som senare men det är något att göra för tillfället.
Min klass är la sådär.. Jag har hittat några personer som är ganska roliga att tjöta lite random saker med. Många har jag inte ens fått kontakt med. Men det verkar vara en del fina personer där ändå. De bor dock nästan alla i Göteborg verkar det som.. Ingen var med på Nollningen så det kändes ganska ensamt då.. Försökte få kontakt med random personer på sittningar och fester. Dock gjorde jag inte så stora framsteg där.

Turkiet kommer jag inte skriva någon om ifall någon väntade på att jag skulle göra det :P Ska kolla med Milla ifall jag inte kan få alla bilder nu när hon kommer i helgen ^^

Jaa. Inte så mycket att säga igentligen. Har varit en hel del fester som varit bra. De nämnvärda är la pubrundan i gbg med Peter och Edde & Jennys inflyttningsfest.
I gbg vart det förfest hos Nåfors vilket var skoj xD Aldrig varit där och det var riktigt jobbigt att gå dit.. Han bodde i världens brantaste uppförsbacke xD Men vi var som sagt på massa barer efter det och drack en massa jelloshots xD skoj skoj. Vart sugen på att dansa med random personer också.. Men det vart inte så mycket folk som dansade där vi var just då.. Och köerna på de andra ställena var oändliga då xD

Och Eddes och Jennys fest måste varit bra för jag minns inget! XD och hur roligt man haft på kvällen <=> baksmällan nästa dag. Vilket betyder jag har haft aaaaaaas roligt! xD

http://open.spotify.com/track/25ZH0AvVIDbBYYs9gfwrVk
och en najs låt då då!

//Wolfy out



Kommentarer
Postat av: SweetJ

HAHAH WOOOW Update :D NIce nice

2009-09-16 @ 17:21:11
URL: http://eddesjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback