Blessed union of souls - Brother my brother

Varit och köpt en julklapp till julklappslekarna imorgon. Den vart awesome! Jag önskar att jag kunde ta den(Kommer nog sitta och leka med den sen när någon fått den ändå (a) )
Måste dock fixa julklappar till mamma, pappa och syrran. Kommer bli svårt med tanke på att jag inte har några pengar kvar (y) Och även om jag hade haft pengar så har jag inte en aning om vad jag ska köpa...
Jag vet inte vad jag ska köpa och jag har inte pengarna för att köpa det... Awesome!
Har min sista dugga i linjär algebra imorgon. Lyckas jag få full pott på den så har jag styrt ett godkänt i den kursen! i värsta fall kommer jag nog behöva 3 poäng till som jag får styra på tentan. Men det ska bli lätt att göra med tanke på att jag misslyckades att få 2 poäng på första duggan, pga att jag skrev fel bara. hade rätt svar men skrev fel.
Blessed union of souls - Brother my brother (Pokemon, hell yeah!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback