Machinae Supremacy - ghost

Idag ska jag ha städat! men det har jag inte gjort och imorgon förmiddag kommer Mamma och blir sur på mig för hur jag har det i min lägenhet. Tekniskt sett hennes lägenhet eftersom det är hon som betalar.... Och klockan är så mycket att jag kommer antagligen sova hela förmiddagen så städa då hinner jag nog inte. Förhoppningsvis lyckas jag dra mig upp ur sängen och städa.

Annars så planerar jag en skidresa till sälen för vecka 4. Det är lite jobbigt att få folk att säga om de ska med eller inte. Jag har sagt hur mycket det kostar och vilket datum det är. Men det är bara en massa kansken... Asigt jobbigt! Ska försöka få tag på dem individuellt nu ist och dra ett svar ur dem! Jag vill gärna få bokat stuga så man verkligen kan säga "Då drar vi"
Eftersom det inte är någon låt som direkt satts sig på mitt huvud denna vecka så blir det helt enkelt en stört bra låt!  Machinae Supremacy - ghost.  25 - mars i göteborg! Tagga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback