Move on (Sintel's song)

Det har ju varit nyår och sådant konstigt nu det senaste. Julen vart som den brukar och juldagen vart naaajs :) Nyår vart lite wierd dock :P Jag hade ju tänkt att stanna i Skövde över nyår och det vart några som skulle komma hit och vara med på festligheterna som skedde här. Fast de kom vid 21.00 och asigt fulla vart de så jag kände inte direkt för att ens börja försöka dricka ikapp dem :S Vid 21:30 tyckte de att det sög här så de bestämde sig för att dra hem. Övertala mig till att följa med också.. Klockan 00.00 fick jag äntligen börja dricka lite. Dock satt vi just då i min källare hemma i Herrljunga.. Inte särskilt awesome.. Men efter det drock vi på någon fest, där man träffade Mimo och Alex. Vart en najs fest, lite mycket folk men visst, det är roligt det med :)
Move on(sintel's song) Asigt nice kortfilm. Helena fix som sjunger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback