The black ghost - someway through this

jag har bakat pepparkakor! Drog över till min kusin i fredags och så bakade vi pepparkakor och kollade på någon fail film. Pepparkakorna blev asigt goda! De är slut nu :( Mina iaf. Får se om jag kan byta lite te mot pepparkakor av min kusin.
Ska snart iväg hem till Herrljunga och där ska jag köpa skor... Nolike! Mina skor funkar bra! Men mamma tycker jag ska ha riktiga vinterskor... Skor är dyra! (Inte jag som betalar men ändå!) Ska även köra mamma och pappa till alingsås imorgon, 6 på morgonen! Ska se hur det går.. Har haft en slapp vecka i skolan och jag är ganska snabb på att vända dygnet igen :P
Men imorgon sker även en efterlängtad resa till filipstad för att festa med Hanniponk!
Stört awesome låt! Har räddat mig många gånger när jag haft järndödande jobb :P
The black ghost - someway through this

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback