för det är bara så :P

Det är lite roligt. Jag vill ha ett jobba nu och tar nästan vadsomhellst. Men det ända som man verkar kunna få tag på är säljare. Det är verkligen ett jobb jag aldrig skulle ta. De ringer och frågar ifall man är intreserad av att jobba som säljare och man svarar självklart "NEJ!!!" *lägger på. xD
Min mobil är borta också så de ringer mig inte ifrån Manpower längre heller >.< Det är inte så bra. Behöver pengar snart. Tänkte man skulle följa med Tony och Samuel på intensivkurs med det där dumma körkortet >.< Jag har nästan tagit en sådan förut. Pratade till och med med mamma och pappa om det. Men de som klagar mest på mig om att ta körkort var lite för mycket emot det... Men anyways. Ska la försöka komma med på denna nu då ^^

Men på Fredag ska man till tyskland då! En snabb roadtrip det. Det ska bli asnajs ^^ Ska iofs bara dit och handla(gissa vad) och hem igen. Men med riktigt roliga personer i bilen kommer nog detta bli asigt najs :D Det tråkiga är ju att jag måste låna pengar av mamma för att kunna följa med. Men det är inte direkt som att jag inte kommer kunna betala tillbaka det snart. Ska bara få min lön ^^ Jag är även asigt sugen på att följa med till Norge och fira Annas födelsedag. Men jag har verkligen inte råd och jag vågar inte be mamma om pengar för en resa till :S

Denna gång är det Placebo som jag lyssnar på. Pure morning är den som sitter på huvudet mest nu .


//Das evul wolfy is out *,..,*

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå!

Du får kolla med vikarie inom skolan där behövs det. Och killar är det ont om. Dock kan det vara svårt att ta sig till skolor utanför Herrljunga.

2010-02-17 @ 21:01:39
Postat av: asdasd

hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla hej bla bla bla bla bla

2013-03-06 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback