liten uppdatering.

Igår kom mamma och pappa hem ifrån sin semester. De hade lite otur med flyget och fick inte med sina väskor hem xD De ska komma senare. Lyckades inte få det iordning här tydligen innan de kom hem. Men det får jag aldrig heller..
Det har inte något mer jobb på doggy, eller något annat ställe för den delen. Jag har tappat bort min mobil så de kan inte ringa mig om det är mer jobb på g så. Bah! Jag saknar min mobil. Det år jobbigt att inte kunna ta reda på vad det är som händer när man är sugen på att göra något. Man måste ju ha tur att folk loggar in på msn, vilket alla inte gör så ofta. André påpekade även att det var jobbigt att inte kunna få tag på mig också xD Men det är oftast att bara logga in på msn så är jag där. Woho! jag har inget liv.. xD

Awesome låt btw!


//wolfy is out of here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback