Intresseklubben antecknar...

I'm awesome! :D

Har regnat hela dagen här... Jag har inte mycket att göra då. I vanliga fall brukar jag åtminståne ta mig en springtur under dagen. Men det går ju inte idag icke. Men tog mig en promenad förut och sen ska det tydligen bli volleyboll. Vet inte riktigt hur men det kommer bli spännande. Om det regnar då så kommer jag åtminstone att kunna säga "Jag har spelat volleyboll när det regnar. Om inte det är hardcore så vet jag inte vad" XD Det hade varit asigt roligt att kunna säga.

Det känns som att sommaren är på g nu alltså!

Orkade inte plubicera detta när jag skrev det då va? :P Så volleybollen var asroligt! Och Samuel dopp var prisvärt.
Dagen därpå vart det något otroligt fint väder! Klipte gräset med glädje bara för att få vara ute! Tog även en springtur, som det var några dagar jag gjorde pga dåligt väder... Och sen så blev det fotboll! Jag kände mig som en geléklump efter allt det! asigt härligt ^^

Jag har ju fastnat ganska hårt för Five for fighting igen då va? :)



//wolfy out

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback