yoko kanno - call me call me

Tänkte jag skulle prova mig på att skriva meningslösa blogginlägg igen. Dock tänkte jag posta en veckans låt(eller dagens, beroende på hur mycket jag kommer skriva). Det kan nog få upp min motivation för att blogga lite. Eftersom jag gärna vill dela med mig av den musik jag hittar. Dock gillar jag inte att spamma en massa länkar på msn eller facebook. Så detta får bli hur jag gör det!
Skolan går bra. Har kuggat en hemtenta, men det verkar inte som att jag är ensam om det direkt. Var ganska kluriga frågor och de verkar ha missuppfattats av de flesta, så jag är glad att jag fått poäng för de flesta av frågorna på den. Nu ska vi bara se till så att det är tillräckligt med poäng på frågorna!
Jag klarade även en tenta. Ironiskt nog så var det den tentan jag inte hade tid att plugga till och när jag väl hade tid så upptäckte jag att de delar som jag hade problem med behövdes boken till för att jag skulle kunna hitta det(Resten krävdes bara en snabb googlesökning) och denna bok låg så väldigt praktiskt hemma i Herrljunga...  Men jag klarade den ändå! Jag är awesome! :D
Något som är väldigt jobbigt är att jag vet inte riktigt vad det är jag menar när jag säger "hemma" Jag använder det både för mitt hem i Skövde och mitt hem i Herrljunga. Inte nog med att jag förvirrar andra när jag säger att jag drar hem, utan jag förvirrar även mig själv... Ska jag gå till Skövde eller Herrljunga? jag måste stanna upp och fundera på vilket som är närmast för att förstå vad jag menade :P
Som lovat så ska det även komma en låt här på slutet :)
(Steve conte som sjunger om man vill kolla upp fler av hans låter) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback