Augustana - Twenty Years

vart ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här. Skolan går halvbra. Jag klarar inga kurser helt och hållet. Men det känns som att jag förstår det mesta iaf. Dock är en av de kurserna som jag har nu ganska WTF. Förhoppningsvis så släpper det snart även för den kursen.
Jag ska äntligen kunna söka efter studiebidrag. Så om jag äntligen får lite pengar att använda, skulle vara awesome! Har varit jobbigt att vara snål de senaste månaderna och inte mitt vanliga snåla jag utan extremt snål! Och min dator går sönder allt eftersom. Ett nytt grafikkort hade inte suttit fel. Eller nytt moderkort eller ny processor eller nytt allt... Finns fucking mobiler som är bättre än min dator :(
Augustana - Twenty Years (Lite awesome emomusik :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback