Feist - inside and out

Sweet, har äntligen fått csn :D Har 7 dagar kvar på en inlämningsuppgift och är nästan klar. Det är ca 2 problem kvar att lösa. Men om jag känner mig rätt kommer jag aldrig att klara av att lösa dem :) Det ska alltid vara så att jag ser ljuset av tunneln och nästan så att jag kommer ut. Men nej inte ska jag kunna få se hur det sur ut utanför tunneln.. Vi får se hur det går :P
Feist - inside and out. Så otroligt härlig låt! Jag tycker dock inte om något annat hon har gjort särskilt mycket :/ Men denna låten är riktigt bra :D
//Wolfyboy out!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback