Florence and the Machine - heavy in your arms

sha sha bloggen! även om jag skriver det ironiskt... så får det mig att må dåligt... 
Anyways. Har suttit i 2 veckor och jobbat som en idiot på en uppgift. upptäckte 3 timmar innan uppgiften skulle vara inne att jag har glömt att räkna med att vi ska jobba emot UNIX... Här sitter jag och jobbar mot windows och undrar hur fan vi ska klara detta.. ne men 3 timmar räckte efter att jag listade ut det. Dock hade jag kunnat softa i 2 veckor om jag listat ut det tidigare :(
Men nu är jag klar och resten av veckan framför mig. påsk och födelsedag innan veckan är slut. Ser fram emot detta
Nu ska jag äta för första gången på 34 timmar..
Men först ett lite ljudklipp(that will blow your mind!)
Florence and the Machine - heavy in your arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback